pondelok 9. januára 2017

Weleda rozmarínové vlasové tonikum | Girl Goes Bio

Nový rok odštartujeme recenziou na produkt z vlasovej starostlivosti, ktorý sa u mňa teší veľkému úspechu už dlhú dobu. A asi nikoho neprekvapí, že je od mojej obľúbenej značky Weledy :). Pozrime sa teda na ich rozmarínové vlasové tonikum a čo dokáže s vlasmi pri pravidelnom používaní.

Weleda rozmarinove vlasove tonikum na podporu rastu vlasov

Vlasovú starostlivosť od Weledy mám veľmi rada a ich ovsený regeneračný rad produktov na suché a poškodené vlasy priam zbožňujem. Preto som ani neváhala a skúsila aj ich rozmarínové tonikum, ktoré slúži na podporu rastu vlasov a ozdravenie pokožky hlavy. Tonikum by malo pomáhať aj s lupinami, svrbením hlavy a vypadávaním vlasov. Čo sa týka Weledy, už mi z ich vlasových produktov chýba len vlasový olej a mám ich všetky - takže v duchu zbierania pokémonov challenge accepted! :D 

Zabudnime ale na moje mamonárske tendencie a poďme späť k rozmarínovému toniku. Ako už jeho názov napovedá, pri používaní sa nevyhneme krásnej vôni rozmarínu - a ako dobre :). Ja osobne mám vôňu rozmarínu veľmi rada, príde mi upokojujúca a navyše po použití tonika vlasy ostávajú dlho pekne voňavé.

Weleda vlasove rozmarinove tonikum proti vypadavaniu vlasov

Vodičku používam pravidelne po každom umytí vlasov, doprajem si krátku masáž hlavy plus aplikujem tonikum aj do dĺžok, vďaka čomu sa vlasy krásne rozčesávajú. Následne do vlasov nanesiem ešte pár kvapiek oleja, hlavne na končeky. Táto kombinácia sa u mojich vlasov osvedčila na sto bodov. Vlasy sú po použití tonika zosobnená lesklosť a hebkosť. Všimla som si, že sú takisto po vysušení také nafúknuté, objemnejšie. Čo veľmi oceňujem je fakt, že tonikum vlasy vôbec nemastí, a to napriek tomu, že moje vlasy sú poslednú dobu nejaké precitlivelé a mastia sa dosť rýchlo.

A dlhodobé účinky? Weleda rozmarínové tonikum je čarovná vodička :). Používam ho už viac ako 6 mesiacov a rýchlosť rastu vlasov je neporovnateľná. Prvé výsledky som začala pozorovať už po cca 3-4 týždňoch. Vlasy rastú omnoho rýchlejšie, nestačím ich ani hennovať, tak rýchlo rastú :D. Rovnako aj výdrž tonika je super - po polročnom používaní mám ešte stále dobrú tretinu. Vplyv na lupiny a podráždenú pokožku síce neviem posúdiť, keďže týmito problémami netrpím, ale všimla som si, že mi vlasy vôbec nepadajú. Na jeseň som pravidelne každý rok opadávala ako stromček, ale počas používania tonika sa tomu tak vôbec nestalo. Zázračná vodička, hovorím vám :). Veľmi neprekvapujúco plánujem pokračovať v používaní veselo aj naďalej.

Weleda rozmarinove vlasove tonikum na rast vlasova zdravu pokozku hlavy

INCI: Aqua, Alcohol, Cochlearia Armoracia (Horseradish) Extract, Sedum Acre Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Potassium Carbonate, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Geraniol* 
*from natural essential oils

Zloženie: voda, alkohol, extrakt z chrenu dedinského, extrakt z rozchodníka prudkého, olej z listov rozmarína lekárskeho, uhličitan draselný, vôňa*, limonen*, linalool*, geraniol*
*z prírodných esenciálnych olejov

Ak sa chcete o jednotlivých zložkách dozvedieť viac, ich prehľad so stručnou charakteristikou a vlastnosťami nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

Zloženie je vcelku jednoduché - voda, alkohol, pár byliniek a zložky prírodných esenciálnych olejov. Extrakt z rozchodníka a chrenu vyživuje vlasové korienky, čím ich stimule k rastu a podporuje tak rast vašej (budúcej) hrivy. Rozmarínový olej je rovnako skvelý na rast vlasov, navyše chráni pokožku hlavy a stimuláciou cirkulácie urýchľuje jej hojenie. Takisto pôsobí proti vypadávaniu vlasov. Takže s rozmarínom žiadna pleška, páni!

Weleda vlasove rozmarinove tonikum

Weleda rozmarínové vlasové tonikum (100ml) som si zakúpila na e-shope weleda.sk, kde vás vyjde na 10,76€ (alebo 9,68€ v prípade, že ste členom Weleda klubu). Myslím si, že jeho kúpa bola veľmi dobrým rozhodnutím, ktoré určite zopakujem zas a znovu :).

8 komentárov:

  1. Už dlhšie ho mam na wishliste. Myslím, že pri najbližšej objednávke ho vkladám do košíka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A víš, že jsem se taky přistihla, jakou mám radost, když se mi doma lahvičky od Weledy množí? Budeme sbírat pokémony spolu, jo? :-D :-D

    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som úplne za, Weleda výrobkov nie je nikdy dosť :).

      Odstrániť
  3. Rozmarínové tonikum je jeden z mojich top produktov od Weledy, strašne krásne vonia a vlasy mám po dlhodobejšom používaní silnejšie. Ja si ho prelievam do rozprašovača a lepšie sa potom aplikuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím, práve som si kúpila druhú fľašku :D. Strašne dobre pôsobí na vlasy. S tým rozprašovačom je to super nápad, asi to tiež tak urobím :).

      Odstrániť
  4. Ja síce nepotrebujem urýchliť rast vlasov- práve by som potrebovala opak :D, ale rozhodla som sa kúpiť si produkt, kvôli lepšej výžive vlasovej pokožky. Zatiaľ ho používam len druhý týždeň, takže tento efekt ešte nemôžem úplne posúdiť, ale čo môžem povedať je, že po použití sú vlasy naozaj objemnejšie, lepšie oddelené od seba a všimla som sa, že sa mi tvoria prirodzení vlnky, ktoré som už dávno na mojich farbených vlasoch nevidela. Navyše motivuje k pravidelnej masáži hlavy, čo má mnoho pozitívnych efektov, či už na prekrvenie pokožky, ale aj na navodenie psychickej pohody.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som ho zaradila len nedávno do svojej "vlasovej rutiny", tak som zvedavá.=) Zatiaľ ho aplikujem len na pokožku, ale skúsim, tak ako píšeš, rovno do celej dĺžky vlasov, že čo to spraví.=)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...